П`ятниця, 19.04.2024
Програми,ігри,фільми,музика
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Форум » Розкручування сайтів » 10 порад для вбивчого веб-дизайну
10 порад для вбивчого веб-дизайну
In_the_dark(Admin)Дата: Неділя, 13.06.2010, 19:45 | Сообщение # 1
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 155
Награды: 2
Репутация: 101
Статус: Offline
10 порад для вбивчого веб-дизайну

Чи впливає веб-дизайн на відвідуваність вашого веб-сайту, чи будуть люди затримуватися і робити покупки? Звичайно. Ви бачили сайти, які свої виглядом кричать: "Погана ідея!", Ясно, що із-за невмілого дизайну веб-сайту ця компанія втрачає потенційних клієнтів.

Неважливо, новачок ви в Інтернеті або досвідчений фахівець з маркетингу, в будь-якому випадку вам слід знати, що однією зі складових формули успіху є гарний дизайн веб-сайту.

Ось 10 моїх порад, вони допоможуть вам створити забійний дизайн веб-сайту, який буде залучати потенційних клієнтів замість того, щоб їх відлякувати.

1. Проста навігація - шлях до успіху

Заходячи на ваш сайт, люди зазвичай шукають щось конкретне. Це можуть бути рецепти низькокалорійних дієтичних страв, які можна приготувати за півгодини, або будь ж онлайн-бізнес запустити краще за все. Чого б їм не хотілося, в будь-якому випадку потрібно відповідь. Так запитайте себе: чому люди прийшли на мій сайт? Коли ви зрозумієте чому, вам необхідно буде зробити пошук того, що шукають люди, як можна простіше.

Я побував на безлічі веб-сайтів, з якими мати справу було важко. І знаєте, яка в мене була перша реакція? "Наступний!"

І я дивлюся на наступному веб-сайті, чи зможуть мені тут дати відповідь на моє запитання. Люди не хочуть витрачати свій час на полювання за речами, які повинні знаходитися легко.

Так що, якщо люди прийшли на ваш веб-сайт в пошуках штучок, то повинна бути кнопка "Штучки", яку легко побачити і пізнати. Панель навігації люди привчені шукати в лівій частині веб-сайту.

2. Блискуча дурниця - пряма дорога в глухий кут

Ви зустрічали такі сайти, де танцюють слони або по екрану бігають фішки з покеру і просять вас клікнути по них. Від них у мене тільки болить голова, і на своєму комп'ютері я шукаю кнопку "Випустіть мене звідси швидше".

Якщо ви запускаєте професійний сайт, будь ласка, не використовуйте миготливу графіком. Нею ви гарантовано відлякає людей від свого сайту. Люди прийшли до вас за інформацією. Не для того, щоб клікати на рекламу або зруйнувати собі мізки.

Робіть ваш сайт приємним місцем перебування для клієнтів. Як універмаг. Поміркуйте про це, коли будете ходити по магазинах. Вам хочеться зайти в чистий магазин, з добре розкладеними товарами, з хорошим обслуговуванням, і з тими продуктами, які ви шукаєте. Ваш веб-сайт повинен бути відображенням такого магазину. Якщо ви чекаєте всього перерахованого від шопінгу, то не справедливо припустити, що клієнти будуть розраховувати на все те ж саме на вашому веб-сайті.

Як бути з музикою? Тут є різниця. Я думаю, що на більшості бізнес-сайтів її бути не повинно. Але припустімо, що ви працюєте з ріелтором, який на час літніх відпусток здає в оренду будиночки на океанському узбережжі. На сайті звучить музика, подібна плескіт океану біля підніжжя вашого письмового столу. Мені здається, в цьому випадку музика годиться, але у мене б за замовчуванням вона точно була вимкнена з можливістю включити при бажанні. Не забувайте, що багато людей дивляться сайти на роботі, і їм би не хотілося, щоб начальник дізнався про це. Якщо у вас на сайті гучна музика або за замовчуванням вона включена, і не видно способу швидше її вимкнути, то відвідувач втече з такого сайту швидше, чим кіт, завідевшій щелепи добермана.

3. Колір - покращуючи індустріальний ландшафт

У кольорі переваги у всіх свої власні, але дослідження показують, що кольори впливають на людські емоції. Погляньте на найбільші сайти на зразок Amazon, їх верстка, як і колірні схеми, прості.

Я рекомендую дотримуватися цього ж напрямку. Якщо у вас фінансово-інвестиційний сайт, то кольори повинні бути консервативними. Якщо ви продаєте пляжні аксесуари, то використовуйте більше веселих кольорів. Якщо у вас сайт присвячений передвесільні дівич-вечора, тоді, я б сказав, ніжно-пастельні. Подумайте про свою аудиторії і зрозумієте, якою має бути кольорова схема.

4. Посилання - магістраль до вашого пункту призначення

Тут не треба нічого розумнішого, крім як перевірити, що всі ваші кнопки посилаються на сторінки і ці сторінки вказано вірно. Ніхто, включаючи Google, не любить биті посилання. Це може бути нудним, але все одно робіть це. Якщо навести вказівник на кнопку і подивитися в лівий нижній кут екрану, то ви побачите, на яку сторінку веде гіперпосилання. Просто перевірте їх коректність.

5. Про нас - ваша картка вірна?

Зазвичай, перед тим як мати з вами справу, люди хочуть дізнатися основні моменти. Хто ви, як з вами зв'язатися, які у вас гарантії на товари або послуги, чи стану / перепродувати мій e-mail, яка у вас політика безпеки, коли я отримаю товар і т.д. Вам слід відповісти на всі ці питання, щоб створити атмосферу довіри між вами і вашими потенційними клієнтами.

6. Карта сайту - як я знайду дорогу в цьому величезному місті?

Скажімо, у вас багато продукції або сторінок і ресурсів. Карта сайту допомагає людям знаходити те, що вони шукають, швидко і без необхідності поневірятися, як втраченої душі, по всьому вашому сайту. Карти не так складно робити, а для великих сайтів вони вельми корисні. Вони також допомагають пошуковим машинам дуже швидко отримувати інформацію про вас.

7. Швидко завантажуються сторінки - усі доріжки на старт!

Немає нічого гіршого повільно завантажуються сторінок. Ви можете оптимізувати графіку для свого сайту. Люди терпіти не можуть чекати. Ви можете перевірити час завантаження вашої сторінки і ранг сторінки на Alexa.com. В онлайн-бізнесі повільні сторінки означають загибель.

8. Кошик для покупок - потрібно купити кілька сувенірів

Якщо ви продаєте речі або послуги, вам необхідна надійна і добре організована кошик для покупок. Я зустрічав вебсайти, де був представлений список з міліони товарів, і для замовлення треба було відправляти туди листа. Який кошмар! Так, на кошик для покупок вам доведеться витратитися, але для управління транзакціями воно того варте. З великої кількості доступних кошиків для покупок я б придивився до тих, які відповідають вимогам вашого бізнесу.

9. Шаблони або оригінальний дизайн - шевроле або порш?

Люди часто думають, що дизайн, створений на замовлення, коштує дорого. Тому вважають за краще використовувати шаблони та компіляції. У цьому підході немає нічого поганого, однак різницю між сайтом, створеним з нуля, і, як я кажу, "з консервів" я бачу відразу. Хоча я думаю, що вебсайт, створений по шаблонах, клієнтів не відвадити, однак і привабливим він не буде.

Розважайтеся з вашим онлайн-бізнесом. Ви можете зайти на будь-яку кількість фото-сайтів і завантажити професійні фотографії від корів до гоночних автомобілів. Так ви зробите ваш сайт менш пересічною.

Ще раз, я раджу вам найняти гарного веб-дизайнера. За простій сайт я плачу порядку $ 400 і вище. Я знаю, що інші будуть коштувати мені $ 1000 або більше. Ось чому вам слід наймати дизайнерів і дивитися приклади їхніх робіт.

10. Обслуговування клієнтів - фінішна риса!

Добре, так все ж таки, як дизайн сайту пов'язаний з обслуговуванням клієнтів? Ну, обслуговування клієнтів має бути розписано по всьому сайту. Від підказок до вільних звітів, до гарантій, до швидкого і заслуговує на довіру шопінгу. Люди хочуть знати, що ви знаєте, про що говорите, і можете доставити товар, яких вони хочуть. Дайте трохи і, я гарантую, вам повернеться з лихвою. (Див. Список літератури - [4])

 
Форум » Форум » Розкручування сайтів » 10 порад для вбивчого веб-дизайну
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

By Sergio Kyluk © 2024
Хостинг від uCoz